Dec 23, 2010

Άννα Οικονόμου - aπό την Χαριτίνη Κρέζου | 23-12-2010, 11:56 - www.ermoumag.gr





  • Αυτήν την εβδομάδα σας παρουσιάζουμε την Άννα Οικονόμου! Την γνωρίσαμε από το Whitebox και λατρέψαμε τις τσάντες της αφού όλες είναι μοναδικές και ιδιαίτερες! Σήμερα της ζητήσαμε να μας μιλήσει για την δουλειά της και φυσικά δέχτηκε με μεγάλο ενθουσιασ«Mου αρέσει η φύση, τα ταξίδια και οι εξερευνήσεις.Όπου κι αν βρίσκομαι,είτε στο ΜΟΜΑ στην Ν.Υόρκη,είτε στο τροπικό δάσος στον Αμαζόνιο,γεμίζω την κάθε τσάντα που φτιάχνω με λουλούδια,φύλλα,φωτογραφίες,τρέσσες «αρώματα» και «αύρα’απο τα μέρη που έχω επισκευθεί.

Η τσάντα είναι το αντικείμενο που χρησιμοποιούμε όταν»φεύγουμε».Οπουδήποτε κι αν είναι το μέρος που πάμε.Αν μπορούσε μια τσάντα να μιλήσει,πόσα πολλά θα είχε να πει! Σε πόσα μέρη έχει πάει,τι έχει δει,τι έχει κουβαλήσει!
Γεννήθηκα στην Αθήνα.Σπούδασα σχέδιο μόδας εδώ και στην Κοπενχάγη οπου έζησα για 6 χρόνια.Ασχολήθηκα με το ρούχο.Πήρα κάτι βραβεία,έκανα κάποιες επιδείξεις,θα μπορούσα να είχα κατασταλάξει σε αυτό,αλλά πάντα «έφευγα»! Μπροστά στο ταξίδι, δεν έβαζα ούτε καριέρα ούτε τίποτα!!
Καταστάλαξα στην Αθήνα όμως, αρκετά χρόνια τώρα,όπου σχεδιάζω και κατασκευάζω τσάντες και αξεσουάρ.
Δεν υπάρχει τίποτα που να μην μπορώ να φτιάξω στην αγαπημένη μου ραπτομηχανή (PHAFF-mod.1976/made in East Germany) με έχει βγάλει ασπροπρόσωπη η γιαγιά!


Τα πάντα περνάνε απο τα χέρια μου, ιδέα, πατρόν και ράψιμο,γι’ αυτό η παραγωγή μου ειναι μικρή με αριθμημένα κομμάτια και μοναδικά. Επίσης και ο πελάτης μπορεί να βάλει και την δικιά του πινελιά στο σχέδιο (χαίρομαι όταν συμβαίνει αυτό) στο ύφασμα και στο συνδυασμό και έτσι να γινεται πιό «δικιά» του. Κάθε σχέδιο μου με αντιπροσωπεύει. Δεν μπορώ να φτιάξω μια απλή τσάντα με ένα ύφασμα μόνο, δεν μ’αρέσει. Χρησιμοποιώ την βάση, σαν ενα καμβά για να ζωγραφίσω επάνω με την βελόνα, σαν ένα κάμπο για να μαζέψω λουλούδια,σαν ένα παιδότοπο για να παίξω… Και αυτό φαίνεται όταν την κρατάς στο χέρι. Τραβάει την προσοχή, έχει κάτι να πει στον καθένα που την βλέπει.

 Δουλειά μου υπάρχει σε επιλεγμένα μαγαζιά της Αθήνας και της επαρχίας. Βάση μου είναι το WHITEBOX όπου το ξεκινήσαμε πριν 2μιση χρόνια μαζί με άλλους 6 δημιουργούς, για να στεγάζουμε τις συλλογές μας σε ένα ενιαίο χώρο. «Η ισχύς εν τη ενώσει» που λένε. Επίσης ενίοτε δουλειά μου φιλοξενείται σε διάφορα internet handicraft sites και blogs (αυτό το καιρό είμαι στο etsy.com κάτω απο τα «φτερά»της ELSAHATS και σε μερικά άλλα στα οποία έρχομαι και φεύγω.

Μερικά σημεία πώλησης

TUBE Σόλωνος 114
ECCENTRICS Σκουφά 59
THIS’N'THAT Τσακάλωφ 11
WHITEBOX Πραξιτέλους 26

1 comment:

  1. Πάντα νά δημιουργεῖς ὄμορφα ἀντικείμενα, ποὺ ἀνεβάζουν τὴν διάθεσι αὐτοῦ ποὺ τὰ ἔχει!!!

    ReplyDelete

your comment is appreciated